Oktaに関する問い合わせ / Request for Okta

 

Oktaに関するお問合せがございましたら、このフォームに記入し、確認ボタンを押し、次の確認画面で送信ボタンを押してください。
If you have any questions about Okta, please fill in this form, click the confirmation button, and then click the send button on the next confirmation screen.

 

    • (*)マークがある項目は入力必須です。/ (*) : required contents.
    • (**)役職員は理研メール(@riken.jp)を記入してください。/ If you are a direct RIKEN employee, please enter your RIKEN email (@riken.jp).

    お問い合わせ内容に関する情報をご記入ください。/ Please enter your information.

    氏名 / Name(*)
    RIKEN ID(*)
    Mail address (@riken.jp / @a.riken.jp)(*)(**)
    上記Mail address宛てのメールを見ることができますか。 / Can you see the email addressed to the MAIL ADDRESS above?(*)
    地区 / Area,Campus(*)
    所属(研究室名・部課名)/ Section(*)
    所属長メールアドレス / Supervisor(PI)’s Mail address (@riken.jp only)(*)
    お問い合わせ内容 / Inquiry(*)
    詳細内容 / Details

    ※セキュリティ質問やOktaVerifyのリセット依頼については、窓口で申請内容に問題がないことが確認され次第リセット処理を行います。連絡等はございませんのでご了承ください。
    ※Regarding the security question or OktaVerify reset request, we will reset them as soon as the IT Helpdesk confirms that there is no problem with your request. Please note that you will not be contacted.

      

    ※"確認"ボタンを押しても次の確認画面へ遷移しない場合は、サービスポータルへアクセスできる方に代理でお問い合わせいただくようご依頼ください。
    ※If the “Confirm” button does not take you to the next confirmation screen, please ask someone who can access the service portal to contact us on your behalf.