Oktaに関する問い合わせ / Request for Okta

 

Oktaに関するお問合せなどございましたら、このフォームにご記入の上、送信ボタンを押してください。
Please fill in the form about your request for Okta, press the confirmation button.

 

    • (*)マークがある項目は入力必須です。/ (*) : required contents.
    • (**)役職員は理研メール(@riken.jp)を記入してください。/ If you are a direct RIKEN employee, please enter your RIKEN email (@riken.jp).

    お問い合わせ内容に関する情報をご記入ください。/ Please enter your information.

    氏名 / Name(*)
    RIKEN ID(*)
    Mail address (@riken.jp / @a.riken.jp)(*)(**)
    上記Mail address宛てのメールを見ることができますか。 / Can you see the email addressed to the MAIL ADDRESS above?(*)
    地区 / Area,Campus(*)
    所属(研究室名・部課名)/ Section(*)
    所属長メールアドレス / Supervisor(PI)’s Mail address (@riken.jp only)(*)
    お問い合わせ内容 / Inquiry(*)
    詳細内容 / Details

    ※セキュリティ質問やOktaVerifyのリセット依頼については、窓口で申請内容に問題がないことが確認され次第リセット処理を行います。連絡等はございませんのでご了承ください。
    ※Regarding the security question or OktaVerify reset request, we will reset them as soon as the IT Helpdesk confirms that there is no problem with your request. Please note that you will not be contacted.