ITヘルプデスクへのお問い合わせ / Contact IT Helpdesk

 

ITヘルプデスクへのお問い合わせがございましたら、サービスポータルよりお問い合わせください。
To contact the IT Helpdesk, please send your inquiry through the Service Portal.

 

サービスポータルへログインできない方はこちらのフォームにご記入の上、確認と送信ボタンを押してください。
If you cannot log in to the Service Portal, please fill out this form and click “Confirm” and “Send”.

 

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    お問い合わせ内容に関する情報をご記入ください。/ Please enter your information.

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    RIKEN ID(※)
    所属(研究室名・部課名)/ Section(※)
    Mail address (@riken.jp/@a.riken.jp)(※)
    利用する地区 / Districts to use(※)
    問合せカテゴリ / Inquiry categories(※)
    OSの種類 / OS type
    OSのバージョン / OS version
    詳細内容 / Details

      

    ※"確認"ボタンを押しても次の確認画面へ遷移しない場合は、サービスポータルへアクセスできる方に代理でお問い合わせいただくようご依頼ください。
    ※If the “Confirm” button does not take you to the next confirmation screen, please ask someone who can access the service portal to contact us on your behalf.